Fac ut Vivas
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Affliction warlock

3 posters

Go down

Affliction warlock Empty Affliction warlock

Poste  sortengel Søn Nov 02, 2008 8:46 pm

Personlig info: Jeg kommer fra Kristiansund, og er ei blind og utadvent jente som gleder seg veeldig til Wrath Of The Lich King Very Happy Jeg har spilt i 2 år nå, og denne locken er min main character.

Navn: Linn

Alder: 18 (13.11.89) (wohow, blir 19 samma dag som wotlk kommer ut!)

Hvor du bor:
Kristiansund

Info om deg Irl: Jeg jobber med musikk, og studerer ved Atlanten vgs ved musikklinja der. Nå går jeg siste året.
Jeg spiller gitar og synger for den som vil vite det. Jeg er veldig utadvent, og sjeldent i dårlig humør Smile
Jeg holder på å ta lappen akkurat nå, målet er å få det til før jul slik at jeg kan hjelpe muttern med handlingen.
Jeg liker å ta meg en fest, pluss at jeg røyker. (Lovelig røyk ofc)


In-game info: Har som sagt spilt i 2 år, liker veldig godt å spille wow, har prøvd ut bådde alliance og horde siden, da jeg har en lvl 70 nelf druid også, som jeg lvla for ikke så lenge siden.
Jeg driver ikke å fjaser rundt som en annen sau. Jeg tar imot råd, og bruker dem som regel så lenge det dreier seg om spillet. Speccet mitt på locken er lite gjennomtenkt atm. Jeg skifter gladelig specc vis det er ønskelig.
Råd ang. gear tar jeg også imot, jeg er kanskje litt sta, men når det kommer til wow lytter jeg gjerne til de som faktisk vet noe jeg ikke vet. Altså, jeg er veldig fleksibel. Jeg liker wow, og samarbeider i raids, selv om jeg fortsatt vet at Wow kun er et spill.

Characters.
Name: Sortengel
Level: 70
Class: Warlock
Specc: Affliction
Proffesions: Tailoring 375, enchanting 280.
Gear (vær vennlig og gi oss en oppdateret link fra Armory): :Sortengel
Raid experience: Karazhan, Zul'Aman, Gruul, Maggy, + litt SSC



Guild.
Tidligere guilder,hvorfor leavet du ?: Jeg har akkurat skiftet server fra Twisting Nether til Outland for å spille med noen irl venner. Siste guildet jeg var i var en helt random inv. Grunnen til at jeg har leavet de 2 siste guildene på Twisting Nether er fordi guildene sluttet å raide, og gikk over til PvP istedet.

Hvorfor vil du applye til Fac ut Vivas? : Jeg har enda ikke vært i et helnorsk guild før, og synes det høres bra ut å spille med andre fra samma land Wink

Noe mer info?:


Info om raid osv:

Hvor ofte kan du raide:? (kontakt guilden om raid dager): 2 - 3 dager i uken. Helg går bra, men da foretrekker jeg søndag.

Hvor mye spiller du i uken (omtrent) :
6 - 7 dager i uken, men ikke like lenge på enkelte dager da jeg har dårlig tid.

Time played (/played): 63 days, 16 hours, 10 min. and 27 sec.


Reputation på din character:
Thrallmar: Reverved
Cenarion Expedition: Reverved
Lower City: Honored
Sha'tar: Reverved
Keepers of Time: Reverved


Addons:
Hva addons Bruker du (threat meter, atlas MM): Deadly boss mod, Titan panel, Atlas loot enhanced, Omen threath meter, Cabronite quest.


Alternativ characters: (Vær venlig og inkluder din characters professions).
Name(s): Mithriana (Dunemaul), Anchoret (Twisting Nether)
Level(s): lvl 70 begge.
Class: Mithriana (nelf druid), Anchoret (belf paladin)

(Kan overføre paladinen vis ønskelig.)

sortengel

Antall Innlegg : 1
Join date : 02.11.2008

Til Toppen Go down

Affliction warlock Empty Re: Affliction warlock

Poste  faceslams Søn Nov 02, 2008 9:49 pm

Velkommen til FuV /w Arêes ingame Smile

faceslams
Admin

Antall Innlegg : 56
Join date : 13.10.2008
Age : 32
Bosted : Bergen

https://facutvivas.norwegianforum.net

Til Toppen Go down

Affliction warlock Empty Re: Affliction warlock

Poste  mEY- Ons Nov 05, 2008 11:24 am

Tonette i guilden blir 19 samme dato som deg^^

mEY-

Antall Innlegg : 57
Join date : 13.10.2008
Age : 33
Bosted : Tromsø

Til Toppen Go down

Affliction warlock Empty Re: Affliction warlock

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet