Fac ut Vivas
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Elemental shaman

2 posters

Go down

Elemental shaman Empty Elemental shaman

Poste  Arnljot Søn Nov 02, 2008 7:05 pm

Personlig info:
Navn: Jon
Alder: 23
Hvor du bor: Norge
Info om deg Irl:
Æ kjæm fra en plass som heite "Andenes" som ligger i nord norge, en liten forblåst plass! hehe
Holder på å utdanne mæ som elektriker, tar vel fagprøven i januar/feb! ska bli godt å bli færdi me dn =)
Ellers på fritia mi, så e æ mye på træning, træna vel 4-5 ganger i uka! Ellers som alle andre ungdommer gjør i helgene å ta sæ en fæst! Razz



In-game info:
Characters.
Name: Arnljot
Level: 70
Class: Tauren
Specc: Elemental
Proffesions: LW 375 Skinning 375
Armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Outland&n=Arnljot



Guild.
Tidligere guilder,hvorfor leavet du ?:
Min tidligere guild var i nordrassil som kalte sæ "Precedent", men guilden blei disbanded, så æ nån andre transferd over til "Outland" Å t nu e æ ikje i nån guild! Søkte til "Ruin" men har ikje fått nokka svar ennu, å det e en stund sia nu æ sendte dn app.

Hvorfor vil du applye til Fac ut Vivas? :
læste litt i trade channel. å så at d va en norsk guild som trængte folk, så tænkte æ kanskje d va nokka før mæ! Har venta længe at d sku starte en norsk guild! Rægne me de fleste har mye raid experience, nokka som e bra! Håper min raid experience kan også komme t nytte! Hadde vært kult å komme inn i en norsk guild som kan gjøre d bra i WOTLK! =)



Info om raid osv:
Hvor ofte kan du raide:? Akkurat nu så kan æ raide hver dag! Men ikje sekkert hver helg! viktig å ha litt sosialt i rlf!
Hvor mye spiller du i uken : Hmmm.. e heime rundt 4 tia! da sett æ litt foran maskin før æ drar å træna.. så fra 19.00-19.30 så sett æ foran wow!
Time played: 98 daga å 15 min


Reputation på din character:
Thrallmar: Exalted
Cenarion Expedition:Exalted
Lower City: Exalted
Sha'tar: Exalted
Keepers of Time: Exalted


Addons:
Akkurat nu så bruka æ , DBM, omen, x-perl, recount ++ nån andre t!


Alternativ characters: Har en 70 hunter, men står på server: "Darkspear" har ikje plana om å fløtte dn over hit ennu! Siden æ digger kun ele shaman min Smile

Arnljot

Antall Innlegg : 1
Join date : 02.11.2008

Til Toppen Go down

Elemental shaman Empty Re: Elemental shaman

Poste  faceslams Søn Nov 02, 2008 7:08 pm

velkommen Smile

faceslams
Admin

Antall Innlegg : 56
Join date : 13.10.2008
Age : 32
Bosted : Bergen

https://facutvivas.norwegianforum.net

Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet