Fac ut Vivas
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

|Kà - Druid|

4 posters

Go down

|Kà - Druid| Empty |Kà - Druid|

Poste  Frikk-Adrian Tor Nov 06, 2008 12:22 am

Personlig info: En skilled WoW spiller, spillt fra starten av. Har mye erfaring som officer og member som følger ordre, har gjort det meste.
Navn: Frikk Adrian Dreyer Jarl
Alder: 15
Hvor du bor: Oslo, Holmenkollen
Info om deg Irl: Går i 2. klasse på en Ungdomskole, jeg er en gamer... Og har vært det siden jeg var 3 år gammel.


In-game info: Spillt WoW i 4 år eller noe sånt, har mye erfaring og er utrolig activ.. Jeg satser på Raiding i WOTLK.. Hadde en skikkelig dårlig start på TBC, pga jeg hadde aldri raida før.. Og var bare en av de active spillerne som loka rundt i Shattrath og gjorde whatever jeg ville.
Characters: Kà, Khazar og Shìría (Kà: 70 Druid Khazar: 70 Hunter Shìría: 68 Warlock)
Name: Kà
Level: 70
Class: Druid
Specc: Balance, men i WOTLK så vil jeg velge spec etter det guildet trenger.
Proffesions: Skinning og Herbalism (angrer Sad )
Gear (vær vennlig og gi oss en oppdateret link fra Armory): Vel, jeg kan ikke fortelle mye om gearet mitt via armory... Siden jeg har gear til alle spec Smile http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Outland&n=K%C3%A0
Raid experience: Karazhan - Gruul - Magtheridon - BT (PUG) Smile

Guild.
Tidligere guilder,hvorfor leavet du ?: Retalation var mitt gammle trofaste guild, jeg endte med og PvP en del... Og jeg begynnte og bli mer og mer offline... Er bare 2 dager offline så var jeg demota til en member.. Jeg mista lysten til å raide, guildet endte med mangel på tank og det ble disbanda Sad Triste greier... Jeg elsket egentlig det guilde, men det var en ganske streng officer der som ikke var like grei. Men det ble til slutt at jeg var det bare får å hjelpe andre i å geare opp, jeg gjorde det 1000 vis avganger.. Det var grunnen til at jeg ble ganske lei av det, men det var jo en koselig guild.

Hvorfor vil du applye til Fac ut Vivas? : Vel, jeg har nettop kommet tilbake etter en 2 månders pause.. Prøvde WAR, drit bra spill med driverne mine taklet det ikke så det var bare masse lagg. Jeg gleder meg til WOTLK og vil prøve å raide hardcore fra starten av, siden jeg gjorde det så elendig i TBC og nåhar jeg mer erfaring. Det er også ganske greiet å være i et norsk guild, selvom det er mindre tilgang til members.

Noe mer info?: Jeg har gjerne lyst til å ha tilgang til de fleste raid Very Happy


Info om raid osv: Jeg er bare 15 så det er ofte morra mi krever at jeg legger meg rundt 00:00 tiden, så ikke ta det som noe extremt ille
Hvor ofte kan du raide:? (kontakt guilden om raid dager): Jeg kan raide hver dag.. Men foretrekker Fredager og Lørdager..
Hvor mye spiller du i uken (omtrent) : Konstant xP
Time played (/played): 49 dager, 14 timer og 37 min.


Reputation på din character:
Thrallmar: Exalted
Cenarion Expedition: Exalted
Lower City: Reverd, Cirka 6000 til Exalted
Sha'tar: Reverd, 60 til Exalted (Ja det er 6 mobs til exalted Very Happy ) Burde kansje bare caste noen wraths og få det gjort Razz
Keepers of Time: Reverd, 3500 fra Exalted


Addons:
Hva addons Bruker du (threat meter, atlas MM): Jeg bruker alle nødvendige addons får raiding inkl. mer. Jeg er en addon freak, uten muligheten til å lage min egen interface så blir jeg gærn.


Alternativ characters: (Vær venlig og inkluder din characters professions).
Name(s): Shìría og Khazar, Shiria har bare Tailoring.. Men på Khazar så er det bare second proffesions jeg har satsa på (Fishing and Food)
Level(s) 68 og 70
Class: Warlock og Hunter

Frikk-Adrian

Antall Innlegg : 1
Join date : 06.11.2008

Til Toppen Go down

|Kà - Druid| Empty Re: |Kà - Druid|

Poste  mEY- Man Nov 10, 2008 10:33 am

Frikk-Adrian skrev:
Info om deg Irl: Går i 2. klasse på en Ungdomskole, jeg er en gamer... Og har vært det siden jeg var 3 år gammel.

lol?

mEY-

Antall Innlegg : 57
Join date : 13.10.2008
Age : 33
Bosted : Tromsø

Til Toppen Go down

|Kà - Druid| Empty Re: |Kà - Druid|

Poste  mEY- Man Nov 10, 2008 10:37 am

Frikk-Adrian skrev:Personlig info: En skilled WoW spiller, spillt fra starten av. Har mye erfaring som officer og member som følger ordre, har gjort det meste.

In-game info: Spillt WoW i 4 år eller noe sånt, har mye erfaring og er utrolig activ.. Jeg satser på Raiding i WOTLK.. Hadde en skikkelig dårlig start på TBC, pga jeg hadde aldri raida før.. Og var bare en av de active spillerne som loka rundt i Shattrath og gjorde whatever jeg ville.

Selvmotsigelse?

mEY-

Antall Innlegg : 57
Join date : 13.10.2008
Age : 33
Bosted : Tromsø

Til Toppen Go down

|Kà - Druid| Empty Re: |Kà - Druid|

Poste  Kristian Tir Nov 11, 2008 7:48 pm

"En skilled WoW spiller, spillt fra starten av. Har mye erfaring som officer og member som følger ordre, har gjort det meste."

Raidet du mye under tbc?

"Hadde en skikkelig dårlig start på TBC, pga jeg hadde aldri raida før"

Hmmm.... hadde du ikke gjort det meste?
Jeg tror nok at du trenger "litt" mer erfaring innenfor raiding. Selv om det er en helt ny start er jo selve game det samme.

Det er no min mening

Kristian

Antall Innlegg : 18
Join date : 19.10.2008
Age : 33
Bosted : Tromsø

Til Toppen Go down

|Kà - Druid| Empty Re: |Kà - Druid|

Poste  faceslams Tir Nov 11, 2008 10:23 pm

Vi får se hva som skjer i WOTLK

faceslams
Admin

Antall Innlegg : 56
Join date : 13.10.2008
Age : 32
Bosted : Bergen

https://facutvivas.norwegianforum.net

Til Toppen Go down

|Kà - Druid| Empty Re: |Kà - Druid|

Poste  mEY- Ons Nov 19, 2008 9:05 pm

Haha

mEY-

Antall Innlegg : 57
Join date : 13.10.2008
Age : 33
Bosted : Tromsø

Til Toppen Go down

|Kà - Druid| Empty Re: |Kà - Druid|

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet